My Baltic Cruise - Summer '09
Μια Φανταστική Κρουαζιέρα στις πανέμορφες χώρες της
Βόρειας Ευρώπης!
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας, συμβουλές και οδηγίες από αυτό το ταξίδι...

Σχετικές Φωτογραφίες:

• Ταλλίν

(Πατήστε τις μικρογραφίες για κανονική εμφάνιση και τα βέλη για να δείτε επόμενες - προηγούμενες)

Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για το Ταλλίν
(στα Αγγλικά)

Διαβάστε τα νέα προγράμματα της Navihellas για κρουαζιέρες στην Βαλτική

Ταλλίν, όμορφο, γραφικό και εύκολο - 8η Ημέρα...

Η παλιά πόλη του Ταλλίν έδειχνε πολύ όμορφη από το πλοίο.
Ταλλίν, η πρωτεύουσα της Εσθονίας...
Έχουμε αφήσει πίσω μας τις όμορφες αναμνήσεις από την Αγ. Πετρούπολη και έχουμε φτάσει στο λιμάνι του Ταλλίν. Έχουμε αποφασίσει να περπατήσουμε μόνοι μας την πόλη αφού οι πληροφορίες μας λένε ότι είναι πολυ εύκολη πόλη. Κοιτώντας το πρωΐ έξω βλέπουμε ότι είχε βρέξει πριν λίγες ώρες αλλά είχε σταματήσει η βροχή και ο ουρανός είχε αρκετά σύννεφα αλλά χωρίς απειλή για βροχή. Στο βάθος φαινόταν η πόλη του Ταλλίν. Αριστερά η σύγρονη πόλη και δεξιά η παλιά πόλη η οποία ήταν και ο επόμενος προορισμός μας. Αρχίσαμε το περπάτημα και σε 5-10 λεπτά φτάσαμε σε μία από τις πύλες της παλιάς πόλης. Η παλιά πόλη είναι ένας λόφος στον οποίο υπάρχει ένα τείχος στους πρόποδες το οποίο περιβάλλει την πόλη με πολλές εισόδους (κάτι ανάλογο με την παλιά πόλη της Ρόδου) και στην κορυφή υπήρχαν τα κτίρια όπου έμεναν οι άρχοντες. Αυτά τα κτίρια είχαν το δικό τους τείχος για να φυλάνε τους άρχοντες από τις επιθέσεις.

Όμορφα σοκάκια και πολλές εκκλησίες στην πόλη του Ταλλίν.
Η πόλη είχε φοβερή ησυχία και κυκλοφορούσες στα αμέτρητα σοκάκια χωρίς πρόβλημα. Συναντήσαμε πολλές εκκλησίες με κορυφαία την εκκλησία του Alexander Nevsky. Η παλιά πόλη κατοικείται κανονικά και παντού υπάρχουν πάγκοι με σουβενίρς και τοπικά προϊόντα (ακριβούτσικα). Προχωρήσαμε προς τον λόφο όπου ήταν το Toompea Castle. Έχει λίγη ανηφόρα στο πλακόστρωτο αλλά όχι κάτι τρομακτικό. Η θέα θα σας αποζημιώσει! όλη η παλιά πόλη στα πόδια σας και στο βάθος η σύγχρονη (αλλά προσεγμένη) πόλη. Όμορφες κοπέλλες που φορούσαν τοπικές φορεσιές πουλούσαν διάφορα σουβενίρ και ένα φυστίκι ψημένο με ειδική συνταγή της Εσθονίας. Χαζέψαμε τα κτίρια και 1-2 εκλησίες και κατηφορίσαμε για την κεντρική πλατεία της παλιάς πόλης

Όποια πέτρα και να σηκώσεις Έλληνα θα βρεις από κάτω!
Καθώς κατηφορίζαμε τα πλακόστρωτα σοκάκια βλέπουμε ένα μαγαζί (καφέ - ταβέρνα) το "Συρτάκι"! Σιγά να μην έλειπαν οι Έλληνες από το Ταλλίν! Δυστυχώς ήταν κλειστά για να πίναμε έναν καφέ και να τα λέγαμε με τον ιδιοκτήτη και έτσι προχωρήσαμε. Στον δρόμο συναντήσαμε όμορφα κλασσικά κτίρια και πολλές εκκλησίες οι οποίες μπορεί να μην είχαν τον πλούτο των εκκλησιών της Αγ. Πετρούπολης αλλά είχαν μία ιδιαίτερη αρχιτεκτονική και έδειχναν αρκετά ενδιαφέρουσες. Δυστυχώς όλες ήταν κλειστές και δεν μπορέσαμε να δούμε κάποια στο εσωτερικό της. Μετά από λίγα λεπτά φτάσαμε στην κεντρική πλατεία με τα πολλά καταστήματα γύρω γύρω.

Η κεντρική πλατεία δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά ήταν ότι πρέπει για ένα καφεδάκι.
Η μεγάλη πλατεία ήταν γεμάτη κόσμο και πολλά μαγαζιά για καφέ ή φαγητό. Αποφασίσαμε να πιούμε έναν καφέ και καθήσαμε σε μία καφετέρια που είχε τραπεζοκαθίσματα πάνω στην πλατεία. Παραγγείλαμε από έναν καπουτσίνο (5,5 ευρώ ο ένας! πληρώσαμε σε ευρώ - από τις αρχές του 2010 θα έχουν και αυτοί το ευρώ για επίσημο νόμισμα, περαστικά τους-) τραβήξαμε τις φωτογραφίες μας και ξεκινήσαμε για την επιστροφή στο πλοίο. Στην επιστροφή (αμέσως μετά την πλατεία) υπήρχε ένα μεγάλος δρόμος γεμάτος τουριστικά καταστήματα με απίστευτο κόσμο. Πουλούσαν από μαγνητάκια ψυγείου μέχρι δερμάτινα αλλά ήταν αρκετά ακριβά. Μετά από 20 λεπτά βρήκαμε την έξοδο από τα τείχη και επιστρέψαμε στο πλοίο με τις καλύτερες εντυπώσεις και για αυτήν την πόλη. Την επόμενη ημέρα θα είμασταν στην Πολωνία και στο λιμάνι της Γκντύνια.

Το Ταλλίν είναι κάτι ανάμεσα σε παλιά Ρόδο και παλιό Ναύπλιο. Όμορφη πόλη και πολύ ήσυχη και κυρίως πολύ εύκολη για τους κρουαζιερίστες!

Αξιοθέατα που δεν επισκεφτήκαμε αλλά πιστεύουμε ότι αξίζει να επισκεφτείτε:
Είναι πολύ δύσκολο να πούμε ότι δεν είδαμε κάτι που έπρεπε να δούμε. Ίσως το εσωτερικό των εκκλησιών (αν είστε τυχεροί).
Μας άρεσε: ΔΕΝ μας άρεσε:
· Η ησυχία της πόλης.
· Η εκκλησία του Alexander Nevsky
· Που βρήκαμε Ελληνικό μαγαζί και στην Εσθονία!
· Το πόσο εύκολο είναι να επισκεφτείς την πόλη.
· Οι τιμές τους.
· Που οι περισσότερες εκκλησίες ήταν κλειστές!!
Tips:
· Ξεκινήστε από νωρίς την βόλτα στην πόλη όπου όλα είναι πολύ ήσυχα!
· Προσέξτε τα πορτοφόλια σας και τις τσάντες σας! Μέχρι και ειδικές ταμπέλες που προειδοποιούν τους τουρίστες έχουν!
· Δεν χρειάζεται να πάρετε εκδρομή του πλοίου, είναι πολύ εύκολη πόλη.

Ημέρα 9η - Γκντύνια, Γντανσκ, Μάλμπορκ >

(Αν θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι που δεν αναφέρουμε στις σελίδες μας χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ)