My Baltic Cruise - Summer '09
Μια Φανταστική Κρουαζιέρα στις πανέμορφες χώρες της
Βόρειας Ευρώπης!
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας, συμβουλές και οδηγίες από αυτό το ταξίδι...

Σχετικές Φωτογραφίες:

• Αγ. Πετρούπολη

(Πατήστε τις μικρογραφίες για κανονική εμφάνιση και τα βέλη για να δείτε επόμενες - προηγούμενες)

Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για την Αγ. Πετρούπολη
(στα Αγγλικά)

Διαβάστε τα νέα προγράμματα της Navihellas για κρουαζιέρες στην Βαλτική

Αγία Πετρούπολη 1η Ημέρα, Η Bενετία του Βορρά - 6η Ημέρα...

Το Hermitage, το μεγαλύτερο μουσείο του κόσμου.
Αγία Πετρούπολη, μία από τις ομορφότερες πόλεις του κόσμου...
Έχουμε φτάσει στην μέση του ταξιδιού μας και είμαστε έτοιμοι να δούμε (ίσως) την ωραιότερη πόλη του κόσμου. Η Αγία Πετρούπολη (πρώην Λένινγκραντ) είναι μία πόλη χτισμένη με αίμα και πολλές φορές κέντρο μεγάλων γεγονότων. Αυτήν την φορά επιλέξαμε να πάρουμε εκδρομές του πλοίου λόγω του ότι η Ρωσσία απαιτεί visa για τους επισκέπτες της και δεν σύμφερε οικονομικά και γραφειοκρατικά να βγάλουμε visa για 2 ημέρες. Η εκδρομή (κόστισε 40 ευρώ το άτομο περίπου) ήταν μία βόλτα στα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης όπως το μεγαλύτερο μουσείο του κόσμου το Hermitage (μόνο εξωτερικά) , την εκκλησία Resurrection of Jesus Christ, το πλοίο Aurora (αυτό έδωσε το σύνθημα για την έναρξη της επανάστασης των Μπολσεβίκων) και πολλά άλλα αξιοθέατα σε ένα τουρ 4 περίπου ωρών. Ο καιρός ήταν αρκετα βαρύς αλλά με καλή θερμοκρασία.

Δίκαια την λένε η Βενετία του Βορρά!!
Αποβιβαστήκαμε στα λεοφωρεία όπου μας περίμενε η σύνοδός μας και ξεκινήσαμε. Περάσαμε μέσα από την σύγχρονη πόλη η οποία ανοικοδομείτε συνεχώς και μετά από 20 λεπτά φάνηκε η κλασσική πόλη με τα αμέτρητα κανάλια και γέφυρες! Κάναμε μία στάση δίπλα σε ένα κανάλι για να βγάλουμε κάποιες φωτογραφίεςκαι μετά πήγαμε στο πρώτο σταθμό μας, το πλοίο Aurora. Η ξεναγός μας μας διηγήθηκε την ιστορία του, τραβήξαμε τις φωτογραφίες μας και ξεκινήσαμε για το μουσείο Hermitage.

Όπου και να κοιτάξεις βλέπεις απίστευτα κτίρια!
Φτάσαμε στο Hermitage όπου και εδώ μας είπε κάποια πράγματα η ξεναγός μας και μας άφησε ελεύθερους για 20-30 λεπτά να εξερευνήσουμε την περιοχή. Δεν θέλαμε να πάμε μέσα στο μουσείο γιατί πολύ απλά δεν θα προλαβαίναμε να βλέπαμε τίποτα! Μιλάμε για ένα μουσείο με 1000+ αίθουσες, 5.000.000+ εκθέματα σε μία απίστευτη έκταση!! Εκτός αυτού είχαν έρθει τα πρώτα γκρουπς και είχαν σχηματίσει μία ουρά 500 μέτρων!! Εξερευνήσαμε την περιοχή για λίγο, βγάλαμε αμέτρητες φωτογραφίες και χρησιμοποιήσαμε τις πιο απίστευτες τουαλλέτες!! Είχαν μετατρέψει κάποια παλιά λεοφωρεία σε τουαλέτες με είσοδο 1 ευρώ!! Αφού κάναμε την ανάγκη μας (πιο πολύ από περιέργεια) γυρίσαμε χαμογελώντας στο λεοφωρείο μας για τους επόμενους σταθμούς. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος πλέον και η θερμοκρασία γύρω στους 22 βαθμούς.

Ο ναός Resurrection of Jesus Christ είναι απίστευτος.
Είμαστε στον δρόμο για την εκκλησία Resurrection of Jesus Christ και σε όλη την διαδρομή έχουμε μείνει με ανοιχτό το στόμα από τα κτίρια και τις πλατείες που βλέπαμε. Η Αγ. Πετρούπολη έχει πάνω από 250 εκκλησίες αλλά η Resurrection of Jesus Christ σίγουρα είναι η καλύτερη. Τεράστια και επιβλητική στην άκρη ενός από τα πολλά κανάλια της Αγ. Πετρούπολης μαρτυρούσε τον πλούτο αυτής της πόλης την εποχή των Τσάρων αλλά και το αίμα που είχε χυθεί για όλα αυτά τα αριστουργήματα. Είχαμε την τύχη να δούμε και ένα γάμο (η νύφη ήταν τέλεια, ο γαμπρός δεν μου πολυάρεσε :) ) και την ατυχία στον μοναδικό καφέ-καντίνα να μην δέχονται άλλο νόμισμα από Ρούβλια! Δεν μας πείραξε όμως, ζήσαμε και χωρίς καφέ και πήγαμε απέναντι σε μία υπαίθρια αγορά με πολύ ωραία κομψοτεχνήματα (εκεί δέχονταν ευρώ). Ακριβούτσικα για τα δεδομένα της Ρωσσίας αλλά ας όψετε ο τουρισμός. Μετά από λίγη ώρα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για το πλοίο με τις καλύτερες εντυπώσεις οι οποίες θα συνέχιζαν και την 2η ημέρα στα παλάτια της Μ. Αικατερίνης και του Peterhof.

Ότι και να γράψουμε για αυτή την πόλη είναι λίγο! Δυστυχώς οι εικόνες δεν μπορούν να περιγράψουν την ομορφιά της. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να επισκεφτούμε τις εκθέσεις του μουσείου Hermitage αλλά υποσχεθήκαμε στους εαυτούς μας ότι μία ημέρα θα το κάνουμε. Αν θέλετε να δείτε την πόλη υπολογίστε 7-10 ημέρες για να τα δείτε όλα!

Αξιοθέατα που δεν επισκεφτήκαμε αλλά πιστεύουμε ότι αξίζει να επισκεφτείτε:
Από που να ξεκινήσουμε και που να τελειώσουμε! Κάθε γωνία αυτής της πόλης έχει και ένα αξιοθέατο. Πάντως το απόγευμα προς βράδυ είχαν εκδρομές σε μπαλλέτα και ρεσιτάλ κλασσικής μουσικής (κάτι που δεν επιθυμούσε κανένας από την παρέα).
Μας άρεσε: ΔΕΝ μας άρεσε:
· Τα πάντα!!
· Οι τουαλέτες τους!! :)
· Η εκκλησία Resurrection of Jesus
· Το ότι στην υπαίθρια αγορά δώσαμε ευρώ και πήραμε για ρέστα πάλι ευρώ.
· Η βίζα που μας ζητάνε οι Ρώσσοι.
· Που το μοναδικό καφέ που πήγαμε έπαιρνε μόνο ρούβλια!!
· Που η νύφη δεν προτίμησε εμένα για γαμπρό! :)
Tips:
· Αν υπολογίζετε να κυκλοφορήσετε μόνοι σας ξανασκεφτείτε το! Υπάρχει μεγάλη εγκληματικότητα στην πόλη!
· Προσέξτε τα πορτοφόλια σας και τις τσάντες σας! Οι άνθρωποι είναι μάγοι!
· Αν θέλετε περισσότερες ώρες στην πόλη προτιμήστε τις ολοήμερες εκδρομές (αρκετά ακριβές).
· Να έχετε πάντα μαζί σας μία ομπρέλλα και ένα μπουφανάκι, ο καιρός εκεί είναι απρόβλεπτος.

Ημέρα 7η- Αγία Πετρούπολη, 2η Ημέρα>

(Αν θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι που δεν αναφέρουμε στις σελίδες μας χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ)