My Baltic Cruise - Summer '09
Μια Φανταστική Κρουαζιέρα στις πανέμορφες χώρες της
Βόρειας Ευρώπης!
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας, συμβουλές και οδηγίες από αυτό το ταξίδι...

Σχετικές Φωτογραφίες:

• Όσλο

(Πατήστε τις μικρογραφίες για κανονική εμφάνιση και τα βέλη για να δείτε επόμενες - προηγούμενες)

Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για το Όσλο
(στα Αγγλικά)

Διαβάστε τα νέα προγράμματα της Navihellas για κρουαζιέρες στην Βαλτική

Όσλο, η πατρίδα των Βίκινγκς- 10η &11η Ημέρα...

Οι κυρίες και οι κύριοι φόρεσαν τα επίσημα για μία όμορφη βραδυά στο πλοίο.
Μία ημέρα αφιερωμένη στο πλοίο...
Έχουμε αφήσει το Γκντανσκ και οδεύουμε προς το Όσλο της Νορβηγίας. Η απόσταση είναι αρκετά μεγάλη και έτσι θα περάσουμε μία ημέρα εν πλω. Από το πρωΐ είχαν αρχίσει οι εκδηλώσεις πάνω στο πλοίο με χορούς στα καταστρώματα, πολύ τραγούδι και happenings. Το βράδυ ήταν βραδιά "formal". Τις βραδυές formal όλοι φορούν τα επίσημα (δεν είναι υποχρεωτικό) και δίνουν έναν επίσημο τόνο στην ατμόσφαιρα. Ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι με τα απίθανα σμόκιν τους ήταν το κάτι άλλο! Η βραδυά συνεχίστηκε στην ντίσκο με πολύ ποτό και γέλιο παρέα με κάποιους Έλληνες συνταξιδιώτες. Πήγαμε αργά για ύπνο αν και έπρεπε να σηκωθούμε νωρίς το πρωΐ για να επισκεφτούμε το Όσλο.

Το Όσλο και το φιόρδ από ψηλά ήταν φανταστικά!
Όσλο, η πρωτεύουσα των Βίκινγκς...
Το πρωΐ της 2ας Σεπτεμβρίου είμαστε στο λιμάνι του Όσλο έχοντας διασχίσει το φιόρδ με τα αμέτρητα νησάκια. Η πόλη από μακρυά έδειχνε ενδιαφέρουσα και πολύ πράσινη. Είχαμε επιλέξει εκδρομή του πλοίου (περίπου 45 ευρώ το άτομο) η οποία περιελάμβανε μία βόλτα μέσα στην πόλη, επίσκεψη στο Ski Jumping (Holmenkollen) και φυσικά επίσκεψη στο μουσείο των Βίκινγκς. Ξεκινήσαμε αρκετά πρωΐ και ο ξεναγός μας ήταν ένας απίθανος Νορβηγός ηλικιωμένος με μεγάλες γνώσεις της ιστορίας τους και με αρκετό χιούμορ! Το Όσλο ήταν μία όμορφη πόλη χωρίς πολύ κίνηση εκείνη την ώρα και τα κτίρια ενδιαφέροντα. Αφού ακούσαμε πολλές λεπτομέρειες για την πόλη οδεύσαμε για το Holmenkollen αλλά πριν κάναμε μία στάση σε έναν λόφο όπου είδαμε το Όσλο και το φιόρδ από ψηλά. Φοβερή θέα αλλά πολύ κρύο!!

Η πίστα Ski Jumping Holmenkollen θα είναι έτοιμη το 2010 για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2011.
Βγάλαμε τις φωτογραφίες μας, "φάγαμε" το κρύο μας και συνεχίσαμε προς την πίστα Ski Jumping Holmenkollen. Η πίστα ήταν προς ανακατασκευή μιας και το 2011 θα φιλοξενήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα Ski Jumping. Εδώ είχαν γίνει οι χειμερινοί Ολυμπιακοί αγώνες του 1952. Η περιοχή ήταν καταπράσινη ενώ υπήρχε και ένα κατάστημα με πανάκριβα σουβενίρ! Καθήσαμε λίγη ώρα εκεί (για να ζεσταθεί και το κοκκαλάκι μας) και ξεκινήσαμε για το μουσείο των Βίκινγκς. Στο δρόμο κάναμε άλλη μία στάση για μερικές ακόμα πανοραμικές φωτογραφίες του Όσλο και των γύρω περιοχών. Αν τον Σεπτέμβριο κάνει τέτοιο κρύο στην Νορβηγία δεν μπορώ να φανταστώ τι κάνει το καταχείμωνο! Περνώντας μέσα από την πόλη η κίνηση είχε αυξηθεί σημαντικά αλλά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Μετά από 40 λεπτά περίπου είμασταν στο μουσείο των Βίκνγκς.

Τα πλοία των Βίκινγκς σε γυρνούσαν σε άλλες εποχές.
Το μουσείο των Βίκινγκς ήταν ένα από τα καλύτερα αξιοθέατα που είδαμε στην κρουαζιέρα. Αυθεντικά πλοία, βάρκες σπίτια και προσωπικά σκεύη συνέθεταν μία ατμόσφαιρα άλλης εποχής στην μεγάλη αίθουσα του μουσείου. Ο ξεναγός μας μιλούσε ασταμάτητα για την ιστορία αυτού του βάρβαρου και πολυταξιδεμένου λαού. Βγάλαμε δεκάδες φωτογραφίες και πήγαμε στο κατάστημα που ήταν μέσα στο μουσείο για τα απαραίτητα αναμνηστικά. Και εδώ όλα είναι πανάκριβα και δέχονται ευρώ αλλά θα πάρετε για ρέστα Νορβηγικό νόμισμα. Ούτε εδώ δέχονται ευρώ σε κέρματα.
Η βόλτα μας τελείωσε με επιστροφή στο πλοίο και επίσκεψη σε κάποια καταστήματα που ήταν στο λιμάνι. Αυτά τα καταστήματα ήταν πιο φθηνά και είχαν τα πάντα! Για τα Ελληνικά δεδομένα όμως παρέμεναν ακριβά.
Εδώ τελείωσε και η κρουαζιέρα μας και την άλλη μερα το πρωΐ σηκωθήκαμε νωρίς για να πάρουμε το αεροπλάνο της επιστροφής στην Αθήνα με βαριά καρδιά αλλά γεμάτοι ευχάριστες αναμνήσεις και ευχαρίστηση που κάναμε αυτό το θαυμάσιο ταξίδι!

Το Όσλο είναι όμορφη πόλη με τοπ αξιοθέατο το μουσείο των Βίκινγκς. Έχει όμορφη αρχιτεκτονική ενώ η θέα από ψηλά σου κόβει την ανάσα. Ίσως Ιούλιο Αύγουστο να κάνει λιγότερο κρύο ή εμείς πέσαμε σε κακή μέρα!

Αξιοθέατα που δεν επισκεφτήκαμε αλλά πιστεύουμε ότι αξίζει να επισκεφτείτε:
Το Όσλο έχει πολλά μουσεία για όλα τα γούστα. Επίσης, έχει πολλά πάρκα και 2-3 ενδιαφέρουσες εκκλησίες.
Μας άρεσε: ΔΕΝ μας άρεσε:
· Το μουσείο των Βίκινγκς.
· Η θέα από ψηλά
· Η αρχιτεκτονική της πόλης!
· Οι τιμές τους.
· Το κρύο που "φάγαμε" τις πρωινές ώρες!!
Tips:
· Το λιμάνι είναι πολύ κοντά στην πόλη, μπορείτε να περπατήσετε έως εκεί!
· Να έχετε μικρά χαρονομίσματα ευρώ γιατί θα παίρνετε ρέστα σε Νορβηγικό νόμισμα!
· Ντυθείτε καλά! Για να μην γυρίσετε άρρωστοι.

Emerald Princess, ένα ξενοδοχείο 5* εν πλω!!>

(Αν θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι που δεν αναφέρουμε στις σελίδες μας χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ)