My Baltic Cruise - Summer '09
Μια Φανταστική Κρουαζιέρα στις πανέμορφες χώρες της
Βόρειας Ευρώπης!
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας, συμβουλές και οδηγίες από αυτό το ταξίδι...

Σχετικές Φωτογραφίες:

• Ελσίνκι

(Πατήστε τις μικρογραφίες για κανονική εμφάνιση και τα βέλη για να δείτε επόμενες - προηγούμενες)

Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για το Ελσίνκι
(στα Αγγλικά)

Διαβάστε τα νέα προγράμματα της Navihellas για κρουαζιέρες στην Βαλτική

Ελσίνκι, Η πρωτεύουσα της Φιλανδίας - 5η Ημέρα...

Η πόλη του Ελσίνκι δεν μας έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση.
Καλώς φτάσαμε...
Είναι 27 Αυγούστου και το πρωΐ φτάσαμε στην πρωτεύουσα της Φιλανδίας. Όπως στην Στοκχόλμη, έτσι και εδώ αποφασίσαμε να μην πάρουμε εκδρομή του πλοίου αλλά να την δούμε μόνοι μας. Ξεκινήσαμε γύρω στις 8:00 το πρωΐ (μετά από ένα γενναίο πρωϊνό) και πήραμε τον δρόμο προς το κέντρο του Ελσίνκι. Γνωρίζαμε ότι τα αξιοθέατα ήταν μετρημένα σε αυτήν την πόλη και τα πιό σημαντικά ήταν 3 εκκλησίες! (Ο καθεδρικός ναός, η Temppeliaukio Church, και η Ρώσσικη Ορθόδοξη εκκλησία Uspensky). Η αλήθεια είναι ότι δεν ξεκινήσαμε καλά αφού σχεδόν χαθήκαμε λόγω ανάποδου διαβάσματος του χάρτη! Οι Φιλανδοί δεν ήταν και τόσο πρόθυμοι για να μας δείξουν τον σωστό δρόμο και έτσι περιπλανηθήκαμε λίγο μέχρι να βρούμε την εκκλησία Temppeliaukio. Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος αλλά με καλή θερμοκρασία (γύρω στους 20 βαθμούς) για περπάτημα.

Η εκκλησία του Temppeliaukio ήταν χτισμένη μέσα σε έναν λαξευμένο βράχο!
Μετά κόπων και βασάνων βρήκαμε την εκκλησία του Temppeliaukio. Η εκκλησία είναι χτισμένη σε έναν βράχο και η είσοδος ήταν ελεύθερη. Ήταν μία όμορφη εκκλησία με πολλούς επισκέπτες και μία όμορφη Φιλανδέζα να μας διασκεδάζει με το πιάνο της. Αφού καθίσαμε λίγη ώρα χαζεύοντας το κτίσμα κατηφορίσαμε προςς το κέντρο της πόλης με κατεύθυνση τον Καθεδρικό ναό. Το κέντρο του Ελσίνκι είναι αρκετά θορυβώδες (σε σχέση με τις άλλες πόλεις που είχαμε δει μέχρι σήμερα) αλλά είχε και μερικά αξιόλογα κτίρια. Αυτήν την φορά ευτυχώς διαβάσαμε σωστά τον χάρτη και μετά από 20 λεπτά (και με ένα εκνευριστικό ψιλόβροχο να μας κυνηγά) φτάσαμε στον ναό.

Ο καθεδρικός στεκόταν μεγαλόπρεπος σε έναν λόφο του Ελσίνκι.
Η Ληθουριανή εκκλησία στεκόταν μεγαλόπρεπη σε έναν λόφο του Ελσίνκι. Ήταν μία μεγάλη εκκλησία με όμορφα αγάλματα γύρω γύρω αλλά στο εσωτερικό μου φάνηκε πολύ γυμνή. Και εδώ η είσοδος ήταν ελεύθερη και με πολλούς επισκέπτες. Χαζέψαμε λίγο μέσα στην εκκλησία και βγήκαμε να βγάλουμε κάποιες φωτογραφίες και να πάρουμε τον δρόμο προς το τελευταίο αξιοθέατο, την εκκλησία Uspensky. Κάναμε κάποια ψώνια καθ' οδόν (η Φιλανδία είναι η μόνη χώρα από όσες επισκεφτήκαμε με επίσημο νόμισμα το ευρώ) και μετά από 15-20 λεπτά πεζοπορία φτάσαμε στην εκκλησία. Το ψιλόβροχο είχε σταματήσει.

Ο καθεδρικός ναός του Uspensky μας άρεσε πιο πολύ από όλες τις εκκλησίες.
Ο καθεδρικός ναός του Uspensky ήταν ένας ναός από τούβλα χτισμένος και αυτός σε ένα λόφο. Τον ναό έχτισαν οι Ρώσσοι και ήταν ο ωραιότερος ναός που είδαμε στο Ελσίνκι. Πολλές εικόνες και αγιογραφίες. Όμορφα έπιπλα και γενικά θύμισε Ελλάδα λόγω του Ορθόδοξου χαρακτήρα. Οι φωτογραφίες μέσα στο ναό επιτρέποταν αλλά χωρίς φλας και η είσοδος ήταν και εδώ ελεύθερη. Περάσαμε μισή ώρα μέσα στον ναό και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Στο δρόμο προς το πλοίο συναντήσαμε μία υπαίθρεια αγορά με πολλά σουβενίρς και πολλά μαγαζιά που τηγάνιζαν ή έψηναν ψάρια!! Κάναμε κάποια ψώνια αλλά για κάποιον μυστήριο λόγο νοιώσαμε πολύ κουρασμένοι και αποφασίσαμε να επιστρέψουμε με ταξί στο πλοίο. Αυτό που μας έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν το εξής: Ο ταξιτζής έκανε λάθος και μας πήγε σε λάθος λιμάνι! Αμέσως, μόλις κατάλαβε το λάθος του έκανε στην άκρη και έκλεισε τον μετρητή της ταρίφας! Γύρισε πίσω και μας πήγε στο σωστό λιμάνι χωρίς να ξαναχρησιμοποιήσει την ταρίφα!! Φτάσαμε στο πλοίο και ετοιμαστήκαμε να αναχωρήσουμε για την Αγία Πετρούπολη.

Το Ελσίνκι δεν είναι άσχημη πόλη αλλά δεν έχει και πολλά αξιοθέατα. Γενικά είναι μία εύκολη πόλη (αλλά με αρκετές ανηφόρες) αλλά και με αρκετή φασαρία σε σχέση με τις άλλες πόλεις την Βαλτικής.

Αξιοθέατα που δεν επισκεφτήκαμε αλλά πιστεύουμε ότι αξίζει να επισκεφτείτε:
Δεν νομίζουμε ότι χάσαμε κάποιο άλλο καλό αξιοθέατο σε αυτήν την πόλη. Ίσως κάποια μουσεία με εποχικές εκθέσεις να σας κινήσουν το ενδιαφέρον.
Μας άρεσε: ΔΕΝ μας άρεσε:
· Η συμπεριφορά του οδηγού ταξί.
· Η υπαίθρια αγορά.
· Ο Ρώσσικος ναός
· Το ότι χρησιμοποιούσαν ευρώ
· Το ότι δεν είχαν διάθεση οι Φιλανδοί να βοηθήσουν κάποιους χαζούς Έλληνες να βρουν τον δρόμο τους :).
· Τα λίγα αξιοθέατα της πόλης
· Το θορυβώδες κέντρο της πόλης
Tips:
· Αν έχετε κινητικά προβλήματα βρείτε μέσο μεταφοράς. Έχει αρκετές ανηφόρες το Ελσίνκι.
· Αγοράστε σουβενίρς στην υπαίθρια αγορά πριν το λιμάνι. Είναι κατά πολύ φθηνότερα από τα μαγαζιά.

Ημέρα 6η- Αγία Πετρούπολη, Oh my God!!!>

(Αν θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι που δεν αναφέρουμε στις σελίδες μας χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ)