My Baltic Cruise - Summer '09
Μια Φανταστική Κρουαζιέρα στις πανέμορφες χώρες της
Βόρειας Ευρώπης!
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας, συμβουλές και οδηγίες από αυτό το ταξίδι...

Σχετικές Φωτογραφίες:

• Κοπενχάγη

(Πατήστε τις μικρογραφίες για κανονική εμφάνιση και τα βέλη για να δείτε επόμενες - προηγούμενες)

Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για την Κοπενχάγη
(στα Αγγλικά)

Διαβάστε τα νέα προγράμματα της Navihellas για κρουαζιέρες στην Βαλτική

Το ξεκίνημα, Κοπενχάγη - 1η Ημέρα...

προτιμήσαμε την SAS διότι είχε απευθείας πτήση και ήταν και πιό φθηνή.
Η αναχώρηση...
Η κρουαζιέρα είχε προγραμματιστεί από το Πάσχα και είχαμε φροντίσει να κλείσουμε αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχείο για την Κοπενχάγη από πολύ νωρίς. Ξεκινήσαμε λοιπόν το πρωΐ της 23ης Αυγούστου την πτήση για την Κοπενχάγη με την εταιρεία SAS. Προτιμήσαμε την SAS διότι είχε απευθείας πτήση και ήταν και φθηνότερη (μετά καταλάβαμε το γιατί). Το αεροπλάνο (ένα Airbus) ήταν αρκετά καλό και σύνχρονο αλλά μας χάλασαν τα 9 ευρώ που μας ζήτησαν για ένα σάντουϊτς και ένα αναψυκτικό! Μετά από 3 ώρες και 20 λεπτά όμορφης πτήσης φτάσαμε στην Κοπενχάγη. Το αεροδρόμιο της Κοπενχάγης είναι ένα εύκολο και απλό αεροδρόμιο μόνο που είχαμε ένα μικρόπρόβλημα με τις βαλίτσες. 'Αλλο έγραφε ο πίνακας και αλλού έβγαιναν οι βαλίτσες!! Αφού πήραμε τις βαλίτσες και αλλάξαμε λίγα ευρώ με Κορώνες Δανίας βγήκαμε για να πάρουμε ταξί.

Το ξενοδοχείο Bethel στην ωραιότερη περιοχή της Κοπενχάγης.
Το ξενοδοχείο...
Τα ταξί είναι πάντα διαθέσιμα λίγα μέτρα έξω από το αεροδρόμιο. Αν έχετε πολλές βαλίτσες υπάρχουν και τα στέϊσιονς ταξί τα οποία παίρνουν πολλές βαλίτσες και μέχρι 4 άτομα. Τα ταξί δέχονται πιστωτικές κάρτες και την δίνετε με το που θα ξεκινήσει ο οδηγός την κούρσα. Η απόσταση από την πόλη της Κοπενχάγης είναι περίπου 20 λεπτά και δεν υπάρχει το κυκλοφοριακό κομφούζιο της Αθήνας. Όταν πληρώσαμε το ταξί καταλάβαμε τι μας περιμένει από τιμές στην Κοπενχάγη. Περίπου 35 ευρώ για μία απόσταση Αθήνα - Πειραιάς, ίσως και λιγότερο.
Το ξενοδοχείο που είχαμε κλείσει ήταν το Bethel Hotel, ένα μικρό γραφικό ξενοδοχείο στην ωραιότερη περιοχή της Κοπενχάγης, το κανάλι Nyhavn. Η ώρα είχε πάει 4 και 30 και αφού αφήσαμε τις βαλίτσες στα δωμάτια (με την καταπληκτική θέα στο κανάλι) ξεκινήσαμε για να γνωρίσουμε την πόλη της Κοπενχάγης.

Η θεά στο κανάλι από το παράθυρο του ξενοδοχείου.
Η Κοπενχάγη, πρώτη γεύση...
Ο καιρός ήταν θαυμάσιος, λίγα σύννεφα και θερμοκρασία γύρω στου 20°C. Αρχίσαμε να περπατάμε προς το κέντρο με σκοπό να δούμε το πάρκο Tivoli και ότι άλλο αξιοθέατο προέκυπτε στον δρόμο μας. Οι πρώτες (καλές) εντυπώσεις ήταν η θαυμάσια αρχιτεκτονική των κτιρίων, οι ήσυχοι δρόμοι και ότι μικροί - μεγάλοι κυκλοφορούσαν με ποδήλατα στους ειδικά διαμορφωμένους δρόμους! Η πόλη ήταν πεντακάθαρη με πολλά κανάλια και πανέμορφα σπίτια. Μετά από 1-1,5 ώρα φτάσαμε στους περίφημους κήπους Tivoli. Πληρώσαμε από 10 ευρώ περίπου είσοδο και μήκαμε στους κήπους οι οποίοι ήταν μία μεγάλη έκταση με ωραίους κήπους και κτίρια και πολλά παιχνίδια στυλ λούνα παρκ.

Οι κήποι του Tivoli είναι ένα αξιοθέατο που πρέπει να δείτε
Στους κήπους μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η πολυκοσμία και τα είδη λουλουδιών που κοσμούσαν τους κήπους. Για όσους έχουν παιδιά το Tivoli είναι ο παράδεισός τους (όχι ότι δεν είναι για τους μεγάλους).
Αφού καναμε την βόλτα μας και πήραμε το καφεδάκι μας σε ένα γραφικό μαγαζάκι μέσα στους κήπους ξεκινήσαμε για το IceBar για να δροσιστούμε! Το IceBar ήταν 5 λεπτά με τα πόδια από τους κήπους και το βρήκαμε πολύ εύκολα.

Το Icebar είναι μία ξεχωριστή εμπειρία για μας τους "θερμούς" λαούς.
Το IceBar είναι ιδιοκτησία της γνωστής βότκας Absolut και η είσοδος κοστίζει 20 ευρώ περίπου με ένα ποτό (βότκα Absolute φυσικά). Όταν φτάσαμε πήραμε τα εισιτήρια, μας έδωσαν από ένα βαρύ παλτό (δίνουν και παπούτσια αν είστε με πέδιλα) και κατεβήκαμε σε ένα υπόγειο-ψυγείο να πιούμε το ποτό μας. Ο χώρος ήταν απίστευτος! Ένα μεγάλο δωμάτιο φειαγμένο από παγοκολώνες και το κρύο ανεπανάληπτο! Υπήρχαν διάφορα αγάλματα από πάγο, ένα μπαρ από πάγο και φυσικά σέρβιραν τα ποτά μέσα σε ποτήρια από πάγο! Πήραμε από ένα ποτό, τραβήξαμε τις φωτογραφίες μας και γενικά αντέξαμε 25-30 λεπτά έως ότου τρέξουμε προς την έξοδο! Αφήσαμε τα παλτά και βγήκαμε έξω για να συνέλθουμε λίγο από την παγωμάρα. To Icebar είναι μία ξεχωριστή εμπειρία ιδιαίτερα για εμάς τους "θερμούς" λαούς. Η ώρα είχε πάει 9 το βράδυ και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο διότι η κούραση από το ταξίδι άρχιζε να εμφανίζεται.

Η πρώτη ημέρα στην Κοπενχάγη μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις..
Επιλέγοντας διαφορετικό δρόμο επιστροφής μετά από 30-40 λεπτά είμασταν στο ξενοδοχείο. Ξεκουραστήκαμε για λίγη ώρα αλλά η πείνα ήταν πιο δυνατή από την κούραση οπότε αποφασίσαμε να πάμε σε ένα από τα πολλά μαγαζιά που υπήρχαν κατά μήκος του καναλιού. Πήγαμε γύρω στις 10:30 και είμασταν μόνοι μας! Αντίθετα με τους Έλληνες οι Δανοί δεν τρώνε τόσο αργά. Πήγαμε στο κήπο ενός όμορφου εστιατορίου το οποίο ήταν πανάκριβο (πληρώσαμε από 50 ευρώ για μία μοσχαρίσια μπριζόλα, 1 σαλάτα στα 4 και ένα μεγάλο ποτήρι μπύρα) αλλά το φαγητό ήταν εξαιρετικό και διαφορετικό από αυτά που έχουμε συνηθήσει στην Ελλάδα. Μετά το φαγητό πήγαμε για ύπνο γιατί δεν αντέχαμε άλλο!

Οι εντυπώσεις από την πρώτη μας ημέρα ήταν θαυμάσιες. Ένας άλλος τρόπος ζωής, πολύ πιο ήρεμος και καθαρός από αυτόν που έχουμε μάθει στην Ελλάδα. Το μόνο πρόβλημα ήταν οι τιμές οι οποίες για εμάς είναι υψηλότατες!

Μας άρεσε: ΔΕΝ μας άρεσε:
· Η καθαριότητα της Κοπενχάγης
· Η οικολογική συνείδηση (και πράξεις) των Δανών
· Η όμορφη αρχιτεκτονική της Κοπενχάγης
· Η τοποθεσία του ξενοδοχείου
· Η εμπειρία του IceBar
· Οι τιμές (για τα πάντα)
· Το ότι η SAS μας χρέωσε το σάντουϊτς!!
· Το ότι η πόλη δείχνει "νεκρή" μετά τις 10 το βράδυ
Tips:
· Οργανώστε τον χρόνο σας βρίσκοντας τα καλύτερα αξιοθέατα που θέλετε να δείτε. Το ίντερνετ είναι ο καλύτερος οδηγός μας.
· Χρησιμοποιήστε τις δημόσιες συγκοινωνίες της Κοπενχάγης. Οι συγκοινωνίες τους είναι πολύ καλές.
· Προμηθευτείτε χάρτες με τα αξιοθέατα (στο ίντερνετ θα βρείτε αρκετούς) για να γλυτώσετε χρόνο και χρήμα.
· Τα εστιατόρια χρεώνουν συνήθως ένα 3-4% παραπάνω στον λογαριασμό όταν πληρώσετε με πιστωτική κάρτα.

Ημέρα 2η - Υπόλοιπα αξιοθέτα στην Κοπενχάγη - Αναχώρηση Κρουαζιέρας >

(Αν θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι που δεν αναφέρουμε στις σελίδες μας χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ)