My Baltic Cruise - Summer '09
Μια Φανταστική Κρουαζιέρα στις πανέμορφες χώρες της
Βόρειας Ευρώπης!
Διαβάστε τις εντυπώσεις μας, συμβουλές και οδηγίες από αυτό το ταξίδι...

Σχετικές Φωτογραφίες:

• Κοπενχάγη

(Πατήστε τις μικρογραφίες για κανονική εμφάνιση και τα βέλη για να δείτε επόμενες - προηγούμενες)

Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για την Κοπενχάγη
(στα Αγγλικά)

Διαβάστε τα νέα προγράμματα της Navihellas για κρουαζιέρες στην Βαλτική

Κοπενχάγη - 2η Ημέρα, η αναχώρηση...

Η Κοπενχάγη έδειχνε ακόμα πιο όμορφη το πρωΐ
Το πρώτο μας πρωϊνό στην Βόρεια Ευρώπη...
Το πρωΐ της 24ης Αυγούστου ξυπνήσαμε γύρω στις 8 και κατεβήκαμε σε μία αίθουσα του ξενοδοχείου για να πάρουμε το πρωϊνό μας. Ήταν ένα απλό πρωϊνό (δεν είμαστε και μεγάλοι funs του πρωϊνού) στο οποίο γνωρίσαμε και κάποιους από τους συνταξιδιώτες μας. Αφού τελειώσαμε το πρωϊνό μας ξεκινήσαμε την βόλτα μας για να δούμε την υπόλοιπη Κοπενχάγη. Το σχέδιό μας ήταν να φτάσουμε περπατώντας έως την πασίγνωστη Μικρή Γοργόνα και μετά να επιστρέψουμε και να κάνουμε μία βόλτα με ένα καραβάκι Hop on Hop off. Ο καιρός ήταν θαυμάσιος! Ηλιόλουστος και με θερμοκρασία γύρω στους 20-25°C.

Η εκκλησία Frederikskirke, σύμβολο της Κοπενχάγης.
Η άλλη πλευρά της Κοπενχάγης...
Η διαδρομή προς την Μικρή Γοργόνα ήταν η εντελώς αντίθετη από αυτήν που ακολουθήσαμε την προηγούμενη ημέρα. Ήταν πρωΐ Δευτέρας με λίγο περισσότερη κίνηση αλλά οι Δανοί θέλουν πολύ δουλειά για να φτάσουν τα χάλια της Αθήνας :). Λόγω του εργάσιμου της ημέρας οι περισσότεροι Δανοί πήγαιναν στις δουλειές τους με τα ποδήλατα και όταν άναβε πράσινο φανάρι νόμιζες ότι γινόταν κάποιος ποδηλατικός αγώνας! Μιλάμε για εκατοντάδες ποδηλάτες και η ζήλια μας στο κατακόρυφο! Η άλλη πλευρά της Κοπενχάγης είχε περίπου την ίδια αρχιτεκτονική μόνο που αραίωναν τα κτίρια όσο προχωρούσαμε προς την Μικρή Γοργόνα. Στην διαδρομή είδαμε την εκκλησία Frederikskirke (Marble Church), μία πανέμορφη εκκλησία η οποία δυστυχώς ήταν κλειστή για να την δούμε και μέσα (άνοιγε μετά τις 10:00) και ακριβώς απέναντι το παλάτι τους Amalienborg Palace το οποίο είναι μία μεγάλη κυκλική πλατεία με ανάκτορα στον περίγυρο και ένα τεράστιο συντριβάνι στην μέση.

Η πασίγνωστη Μικρή Γοργόνα. Κρατάει λουλούδια διότι την προηγούμενη ημέρα είχε γενέθλια! (23/8).
Ακολουθήσαμε μία παραλιακή διαδρομή προς την Μικρή Γοργόνα και στον δρόμο είδαμε όμοφα κτίρια και ιστιοφόρα όπως την εκκλησία St Alban's Church μία πανέμορφη εκκλησία (δυστυχώς ούτε αυτή ήταν ανοικτή) και δίπλα της ένα μεγάλο συντριβάνι. Μετά την εκκλησία άρχισε να φαίνεται η διάσημη (και πολύπαθη) Μικρή Γοργόνα. Τα πρώτα γκρουπς τουριστών είχαν αρχίσει να καταφθάνουν και γινόταν χαμός! Μάταια παλεύαμε να πιάσουμε μία θέση για να φωτογραφηθούμε μόνοι μας με την γοργόνα. Στον περίγυρο υπήρχαν κάποιες (όμορφες) κοπέλες με πάγκους που πουλούσαν σουβενίρς με κύριο θέμα την γοργόνα φυσικά σε κανονικές τιμές (σύμφωνα με τα πρότυπα της Δανίας). Μερικές εκατοντάδες μέτρα πιο πέρα ήταν μία πρώην φυλακή που σήμερα στεγάζει δημόσιες υπηρεσίες και είναι άλλο ένα αξιόλογο αξιοθέατο με πολύ πράσινο και περιβάλεται από μία μεγάλη κυκλική τάφρο, το Kastellet.

Με τα πλοιάρια Hop on Hop off μπορείτε να δείτε την Κοπενχάγη σε λίγη ώρα.
Φύγαμε από το Kastellet και περνώντας μέσα από όμορφα πάρκα και δρόμους επιστρέψαμε στο κανάλι του Nyhavn για να ολοκληρώσουμε την περιήγησή μας στην Κοπενχάγη με μία όμορφη βόλτα χρησιμοποιώντας το πλοιάριο Hop on Hop off. Αυτά τα πλοιάρια ακολουθούν διάφορες διαδρομές στα κανάλια της Κοπενχάγης και ξεχωρίζουν με διάφορα χρώματα. Έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κατεβείς και να ανεβείς σε οιανδήποτε σημείο έχει στάση με το ίδιο εισιτήριο. Εμείς πήραμε την πράσινη γραμμή με διαδρομή προς την πλευρά της Μικρής Γοργόνας με σκοπό να δούμε την Όπερα της Κοπενχάγης, το Trekroner Sea Fort και φυσικά την Κοπενχάγη από την θάλασσα. Πληρώσαμε 7-8 ευρώ περίπου ανά άτομο και η βόλτα διαρκούσε 75 λεπτά περίπου (αν δεν κατέβαινες σε κάποια στάση). Ήταν μία ωραιότατη βόλτα και κρίμα που δεν είχαμε καιρό για να πέρναμε και την αντίθετη γραμμή προς το κέντρο της Κοπενχάγης!

Ώρα για επιβίβαση!
Η ώρα ήταν σχεδόν 1 το μεσημέρι και έπρεπε να ετοιμαστούμε για να πάμε στο κρουαζιερόπλοιο μιας και το σχέδιο έλεγε ότι έπρεπε γύρω στις 2 να ξεκινούσαμε την επιβίβαση. Φάγαμε από ένα hot dog (περίπου 4 ευρώ το κομμάτι), ήπιαμε και από έναν εσπρέσσο (περίπου 2 ευρώ, από 2 καντίνες δίπλα στο κανάλι) και πήγαμε στο ξενοδοχείο για να πάρουμε τις βαλίτσες μας και να καλέσουμε ένα ταξί να μας πάει στο λιμάνι. Το ταξί ήρθε μέσα σε 1 λεπτό (!) και με μία διαδρομή 10-15 λεπτών και κόστος περίπου 25 ευρώ φτάσαμε στο λιμάνι όπου είδαμε αυτό το "τέρας" που λέγεται Emerald Princess!!! Στην επιβίβαση περνάς κανονικό έλεγχο όπως και στα αεροδρόμια και υπάρχουν κάποια πάσα όπου υπάλληλοι του πλοίου σου δίνουν τις κάρτες που χρησιμοποιείς για είσοδο-έξοδο από το πλοίο, για αγορές μέσα στο πλοίο κλπ (περισσότερα για αυτήν την κάρτα μπορείτε να διαβάσετε στην σελίδα Συμβουλές - Οδηγίες ). Στα πάσα δηλώνεις επίσης πως θα χρεωθείς τα έξοδα που θα κάνεις στο πλοίο (ποτά, καφέδες, εκδρομές, φιλοδωρήματα κλπ) δηλώνοντας την πιστωτική σου κάρτα ή δίνοντας κάποια μετρητά ως προκαταβολή. Μπήκαμε στο πλοίο (με ανοιχτό το στόμα) και πολύ εύκολα βρήκαμε τις καμπίνες μας. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε ένα αξέχαστο ταξίδι!

Οι εντυπώσεις από την δεύτερη ημέρα ήταν και πάλι θαυμάσιες. Η Κοπενχάγη αποδείχθηκε ένας πολύ ωραίος προορισμός με πολλά αξιοθέατα και (επαναλαμβάνω) πολύ ησυχία! Σε όσους πάνε τους προτείνω να αφιερώσουν 2 ολόκληρες ημερες σε αυτήν την πόλη. Της αξίζουν!

Αξιοθέατα που δεν επισκεφτήκαμε αλλά πιστεύουμε ότι αξίζει να επισκεφτείτε:
Carlsberg Brewery: Για του λάτρεις της μπύρας ένα πολύ καλό μουσείο με τουρς ανά τακτά διαστήματα
Rosenborg Castle: Ένα όμορφο κάστρο με πανέμορφους κήπους πολύ κοντά στο κέντρο της Κοπενχάγης
Μας άρεσε: ΔΕΝ μας άρεσε:
· Οι επιλογές που έχει κάποιος για να περάσει ένα ήσυχο πρωϊνο
· Η ταχύτατη ανταπόκριση των ταξί
· Η καθαριότητα της πόλης
· Η προθυμία των Δανών να βοηθήσουν όπου είχαμε πρόβλημα
· Δεν βρήκαμε κάτι που να μας "χάλασε" την δεύτερη ημέρα. Τις τιμές τις συνηθίσαμε πλέον και δεν αποτελεί πρόβλημα.
Tips:
· Ξεκινήστε από πολύ πρωϊ την βόλτα σας πριν ανοίξουν τα καταστήματα.
· Αν δεν σας αρέσειπολύ περπάτημα χρησιμοποιήστε τα λεοφωρεία Hop on Hop off
· Χρησιμοποιήστε όσες περισσότερες γραμμές των πλοιαρίων Hop on Hop off.

Ημέρα 3η & 4η- Πρώτη ημέρα κρουαζιέρας (εν πλω), Στοκχόλμη>

(Αν θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι που δεν αναφέρουμε στις σελίδες μας χρησιμοποιήστε την φόρμα που θα βρείτε εδώ)